سوالات متداول

 

نحوه ویرایش مشخصات کاربری چگونه است؟ 

 بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید از طریق صفحه پروفایلتان، مشخصات کاربری را ویرایش کنید.

 

برای ثبت نام حتما باید مدارک خود را آپلود کنم؟

بله . برای اینکه هویت شما برای ما مشخص باشد می بایست مدارک شناسایی خود را برای ما ارسال نمائید. این کار ضمن اینکه هویت اشخاص را مشخص می کند از سواستفاده های احتمالی برخی افراد سودجو جلوگیری می کند. 

 

چگونه می توانم از وضعیت ارسال سفارش خود مطلع شوم؟

شما می توانید از طریق صفحه پیگیری سفارش، از وضعیت سفارش خود اگاه شوید. لازم به ذکر است که ارسال سفارشات حداقل 24 ساعت پس از واریز پول در ساعات اداری انجام می شود.

 

واریز پول را از چه طریقی انجام دهم تا سفارشاتم سریعتر ارسال شوند؟

برای ارسال سریعتر سفارشات از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت اقدام به واریز وجه کنید. البته این راه محدودیت بانکی تا 50 میلیون تومان دارد و بالاتر از این مقدار را می بایست با مراجعه به بانک انجام دهید.

 

چگونه می توانم رمز خود را بازیابی کنم؟

بر روی دکمه (بازیابی رمز) در صفحه ورود به حساب کاربری کلیک کنید تا لینک تغییر رمز برای شما ارسال شود.

 

چگونه کالایی را مرجوع کنم؟

در خرید عمده هیچ مرجوعی پذیرفته نمی شود مگر آنکه شامل شرایط مرجوعی محصول باشد. برای دانستن شرایط مرجوعی محصول به بخش بازگشت محصول مراجعه نمائید.

 

چگونه می توانم بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنم؟

امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی وجود ندارد و فقط از طریق سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

چرا امکان پرداخت در محل وجود ندارد؟

به دلیل تراکنش های بالای مالی در فروش عمده امکان پرداخت در محل میسر نمی باشد.

 

چگونه سفارش خود را ویرایش یا لغو کنم؟

 تا قبل از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری می توانید سفارش خود را ویرایش یا لغو کنید.